Dit is Saterdagaand 18H43 en ek het seker so 20 minute terug opgestaan na ‘n middag slapie.   Ek was en is vrek verveeld en weet nie wat om met myself aan te vang nie.  

Dit is ‘n sleg as ‘n mens niemand ken nie en alleen is .   En om van liefde nie eens te praat nie.   Dating is nie vir sussies nie!   As ‘n mens so lank saam iemand was is dit moeilik om weer iemand vreemds te leer ken en om eerlik te wees, partykeer weet ek nie of ek lus het vir al die drama nie.  

Ek wou eintlik net kom inboek en wys ek lewe nog en ek belowe ek sal weer myself regruk en blog.

Lewer kommentaar

